Kızlar iyi akşamlar yeni evliyim bebek istiyoruz 7 aylık evliyim ilk 2 ay dogum kontrol hapi kullandım kendimi hic hazir hissetmiyordum ama sonrasında fikirlerim cok degisti ve hapi biraktim duzenli birlikteliğimiz oluyor gecen ay erken gebelik testinde 2. Cizgiyi gördüm ardindan kan testi verdim ama ne yazikki negatifti bu ayda adet günüm ayin 25 i 3 gun kaldi gecen ay test yaptim hayal kirikligina ugradim o yuzden bu ay yapmadim goguslerimde aşırı hassasiyet var ve kasik agrilarim oluyor ara ara iki haftadir ve surekli uyku istedigim var aksam ustu falan istemsiz bi sekilde halsizligim oluyor ve bir iki saat uyuyorum ara ara mide bulantim da oluyor cok sabirsizlaniyorum ama kendimi tutmaya çalışıyorum test yapmamak icin. Esim cok bebek istiyor cok hevesli bu konuda ailesel olarak yasadigi bazi seylerden dolayi cocugunun cok olmasini istiyor bende istiyorum tabi ki ama kafama takiyorum aranizda benim gibi hisseden yasayan var mi bilmiyorum sadece paylasmak istedim tekrardan iyi aksamlar 🙏🏻😊