Zeynep_61_70 Kizlar bunu da sorucakdim.unutum bugün birde nst de sancılarım düzenli çikdi ama.bende sancı falan yok böyle olupda sancısı yada suyu nezaman başladı geldi
Lalrae Zeynep_61_70 benım bır haftadır sancım cıkıyodu hıssetmıyordum bugun 40+1 sabah 7de sancım başladı gıttım acılmam yok 3dk da bır gelınce gerı gel dıye yolladı hala 10dk da bır
Zeynep_61_70 Lalrae aaa okadar mi bende hemen suyum gelir demisdim demekki sancilar erkenden olabiliyormuş Rabb’im bir avazda kurtulmani nasıp etsin inşallah canım ❤️