Gamzecimm çok memnun kaldım. Peri kızı diğer gördüğüm sayfalardakilerden daha büyük ve işçiliği o kadar güzel ki. Sorduğum her şeye de anında cevap verildi, her şey istediğim gibi yapıldı. Onun dışında paketlemesi çok özenliydi kesinlikle tavsiye ederim.