Ahsenirem canım benim su her zaman önemli şimdi garip halledersin o günlerimide özlemiyor değilim🙈🙈ben su içmeye bayılırım yani insanlara sorarlar ya en sevdiğin içcecek ne diye sorsalar su derim ama 20küsür haftalarda bir darlık geliyordu garip bi durum içemiyordum şimdi tekrar aynı halime döndüm içebildiğin kadar iç zaten her gün egzersiz biraz pilates yaparsan su içmeyi unutmazsın uykunda olur nefes egzersizlerinide yatmadan yatağında oturup dik dur ışık kapalıyken bir kaç güzel nefes al uzun soluklu bebeğini okşa rahatlayarak uyursunda kız ne kadar doluymuş içim yaz yaz bitmiyor 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣