Yavrukusum Ben 23 haftamdayım az önce pantolonum sıkı diye aşağı doğru çekince karnımdan sanki bişey koptu gibi ses geldi ve açı hisettim şuan agrım yok çok tedirginim ne yapmalıyım haftasonu acile gitmek istemiyorum ☹😭😞😟
Tugbam Yavrukusum şekerli bir şey ye ve bak hareket var mı. Hissetmekte zorlanıyorsan acile git baksınlar ne olacak . Allah’ın izniyle bir şey olmamıştır inşallah
pamuksekerinannesi Yavrukusum Çikolata ye sırt üstü yat oynamasını bekle cnm bişey yoktur Allah’ın izniyle İnşallah🙏
Yavrukusum deletedmom11 öyle mi dersiniz herşeyde bir stres korku oluyor insana ay söyle uzanırım bişey olmasına kadar düşünürken çok acittim canım az önce pantolon dardı diye çekerken karnımdaki o ses beno çok korkuyu 😟
Yavrukusum Kimyagercik bende çok panik tedirginlik tuhaf düşünceler şuan uzandım dinleniyorum inşallah dediğimiz gibi birşey yoktur
Yavrukusum MosKaz bu aralar karnım çok gergin zaten sizdede o gerginlik var mi? inşallah bişey yoktur
deletedmom11 Yavrukusum dar giyme cnm bebeğe çok zararLıymiş geLişimini çok etkiler senide gereksiz sıkıntıya sokuyo bak içini rahat tut bişi oLsa hissederdin psikolojik huzursuz olmuşun
Tugbam Yavrukusum rabbim evladına da sana da sağlıklı sihhatli Salih ömürler versin. Pantolon yerine daha rahat kıyafetler seçmelisin çok yakışacaktır 💗💗
Yavrukusum deletedmom11 bi anda büyüdü hamilelere uygun bir pantolon aslında ama demekki oda daraldı istermiyim ona zarar gelsin çok tedirginim şuan çok korkuyorum 😭😢😓
Yavrukusum deletedmom11 inşallah psikolojiktir eşimde yok evde haftasonu çalışıyor kendimi çok kötü hisediyorum
ZbeydeCandanMlk Hanımlar bende 2 nci bebeğimde sürekli sola yattım netten okuyup uyguladım Doğuma kadar ve kulnç oluştu srtmda hala ağrısını çekyorm 😞. Bu bebeğimde de tedirginim yine solamı yatmam lazm anne olunca insan hep düşüncede kalyor
Caglamehmet Yavrukusum oda birşey mi ben hamile olduğumu unuttum Kılınç kulunç kirdirttim eşim de bende sanki unuttuk arkadan kaldırdı birşey oldu o an bebek olduğunu hatırladım 🙂 ilcedeydik gittik doktor da yoktu iki üç gün nasil geçti bilmiyorum direk il e geldik baktık gayet sağlıkliydI çok şükür bana da oyle geldi sanki birşey kopmuş gibi oda yokmuş öyle birşey çok şükür 😊😇
Yavrukusum Caglamehmet ay inşallah dediginiz gibi bişey yoktur kulunç kırdırmak kadar büyük bir tepki değildi ama bazen ufacık bi şeyden bile etkilenenler oluyor duyuyoruz 😣😥
ZbeydeCandanMlk Caglamehmet nasl kırdın acaba ben hep acısını çekyorm galiba ilk aylarında yaptrdn 😯maşaallah