Hem yenidoğan bebeğimi hem 3 yaşındaki kızımı koyabileceğim bir kardeş/ikiz bebek arabası arayışındayım. Uygun fiyatlı, temiz ikinci elde olur. Sizlerin önerdiği, kullandığı model var mıdır? Yanyana olan modellerde genelde anakucağı koyamıyorsun.
Sürekli araştırıyorum yardımcı olur musunuz😌