happymuti ben de dermoid kist ve çikolata kisti aldırdım. Dermoid kist kendi etrafında dönüp yumurtalığı öldürebiliyormuş, o yüzden alınması gerekiyor dediler. Özeller yüksek fiyat vermişti. Ben Ankara Etlik Zübeyde Hanım Kadın Hastanesinde oldum ameliyat. Özel hastane gibiydi. Tek kişilik oda, ameliyatı bir ay sonraya hemen veriyorlar regl tarihine göre falan. Çok memnun kaldım.