Ebrarmor Merhabalar , hastanede giymek için pijama takımı vs şeyler bakıyorum ama hep dantelli modeller var , normal sade bişeyler bulan varsa yardımcı olabilir mi?
2022bebeki Ebrarmor Lcw ve pentinin önden düğmeli modellerinden aldım çok da memnun kaldim. Özel bir şey değiller günlük de de kullanimi rahat
Binnur-cam Ebrarmor canım trendyol miss dünya lissa sitesine bak pijama takımı sabahlıklı sade ben çok beğendim..
Maaperiii Ebrarmor ilk doğumumda suwen den önden düğmeli takım almıştım yumuşacık çok güzel ve kullanışlı bi takımdı sonrasında da çok giydim. 37 haftalık hamileyim yine suwenden aldım önden düğmeli modelleri çok güzel kumaşları çok kaliteli oluyor tavsiye ederim
Busra4598 Ebrarmor ben 2 tane normal pijama takımı aldım Trendyolmilladan lohusa takımlarına baktım dantelli mantelli sonradan giymem dedim ondan normal aldım geçtim
1melekannesiii Ebrarmor Canım suwen’e pentiye o kadar para verme https://ty.gl/r2wb8wxtvi mis gibi ben bundan alacağım😊
Ebrarmor 1melekannesiii Canım böyle bir takım aldım , ama ne olur ne olmaz diye yedek alıcam onu da uzun kollu , yada sabahlıklı olsun istiyorum , Yine de çok teşekkür ederim ☺️
Maaperiii 1melekannesiii canım ben aldım böyle bi takım hem de baya iyi yorumları falan vardı onlara aldandım ilk giymede düğmeleri elimde kaldı yıkadım diz izi yaptı kısaldı ve şu an bildiğin toz bezi :( 150 lira buna verene kadar 230 liraya suwenden al derim yıllarca giyersin sadece doğumluk düşünme parana da yazık
Tr2603 https://ty.gl/03dfa353lg Görümcem hediye olarak aldı çok beğendim kumaşı yumuşacık tarzı da çok hoş ve rahat tavsiye ederim bir de artış collection markasının beğendiğim takımları var bir tane de o markadan alacağım 🌸
Ebrarmor Tr2603 Bunu bende beğenmiştim , yaka kısmından dolayı tereddütte kaldım , çok açık mı yakası , ve hangi rengini aldın ? İçi belli ediyor mu ?
Ebrarmor Sahnedekimadam Son attığınız takıma benzeyen bir takım görmüştüm onu çok beğendim fakat bulamıyorum , ekran resmî almışım ama markası yok https://www.hizliresim.com/gt0qi4l
Dudumundo Kızlar benim doğum haziranda, yine de uzun pijama mı almalıyım sizce? Şortlu bir takım ve sabahlıklı gecelik almıştım ama yetmez mi sizce ne diyorsunuz?
Tr2603 Ebrarmor bej rengini aldım iç göstermiyor yakası açık ama emzirmek için çok kullanışlı kapalıysanız eşarpla vs halledebilirsiniz önünü