Normalde haftaya salı kalp atışı için dr a gidecektim ama belirtilerim birden azaldığı için bugün devlet hastanesine gittim karından ultrasonda baktı önceki haftayla aynı bi gelişme olmamış dedi beta hcg istedi 946 çıktı uygulama ve dr un dediğine göre 7+2 yim çok mu düşük bubdan sonra yükselmez mi kalbi atmaz mı ne olcak