Bilmiyorum bana tuhaf geldi çünkü bizzat kendim de yaşadım vajinusmus sorununu evliligimin başında. Bırak ilişkiye girmeyi düşüncesi bile beni çok zorluyordu. Psikolojik destek alarak çözüme ulaştık, kolay da oldu. Yani ilişkiye girmekte bir sıkıntı yoksa gerisi çok da zorlamaz gibi geliyor. Sahsen düşündüğümde içime bir şey girmesindense çıkması daha kolaymış gibi geliyor hala :)