Tavsiyem bir an önce hazırlayın her an herşey olabilir :) benim 32 de hazırdı Mart 11 gibi görünüyordu amaaaa kolestaz sebebiyle Şubat sonu olacaktı fakat bebiş hepimize ters köşe yapıp da 37. Haftamızda geldi. Herkesin farklıdır tabi ki bilemem ama ben 2 takım pijama ve gecelik koymuştum sadece 1 pijama yetti, en çok lazım olan bence büyük numara bi terlik, depend. Sancı çekerken hastane önlüğü giyiyorsunuz zaten