Arkadaşlar üst solunum yolu enfeksiyonu olmuşum. Henüz ateşim 37.5 u çok geçmedi. Doktor amoklavin verdi. İçmeye korkuyorum. Bu arada crp 11 çıktı yani aslında çok yüksek değil ama bilemiyorum. Kendi doktorum kullanabilirsin amoklavini dedi. Şu an düşük bir enfeksiyon düzeyi var ama içmezsem yükselebilir belki. Ben de bugüm ateşimi düzenli ölçeyim duruma göre içerim dedim . Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim.