gulsumd1 benim kalpte değil de bağırsağında görmüştü doktorum detaylı ultrasonda, ama 29. Haftamda gittiğimde kendi doktorum baktı parlaklığın gittiğini söyledi göremiyorum dedi. Tek başına parlaklık çok sorun olmuyormuş öyle demişti. İçinizi rahat tutun.Bende burda post açmıştım.Çoğu kişi geçiyor son aylara doğru demişti bende takmamıştım çok,şükürler olsun geçti sizinde geçer inşAllahh☺️