senaacik Kızlar merhabalar 14+4 te doktora gideceğim cinsiyet belli olur mu sizce yoksa 16yı mı beklemeliyim
Sevilayms senaacik Doktora cocugun pozisyonuna baglı , söyler ama 16da kesin konusur bende oyle olmustu Degısmemıstı tahmını dogruydu
songulbyzklnc9397 senaacik merhaba bugün 13. Haftam doktor %75 erkek ama bir ay sonra netleşir dedi umarım bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız🙏🏼🥲
Melike20 senaacik Benim kızım 17. Haftada gösterdi kendini ilk başta öğrenememiştik şuan 23. Haftadayız 🙏🏻
berivan_12 senaacik ben 15 haftalıkken gittim hiçbişey göremedi tahmin bile edemedi doktor normalde bazı doktorlar 10. Haftada net söylüyor ben 17+5 haftalık oldum inş yarın net öğrenicem eğer ultrason cihazı ve doktor iyiyse kesin bişey söyler diye umuyorum ❤️
Yasooliii songulbyzklnc9397 bana 13 üncü haftamda kız kesin artık değişmez dedi bence bu doktorlar ne dediğini bilmiyor 😂
songulbyzklnc9397 Yasooliii bence benim dr erkek olduğunu gördü ama net olsun diye bilerek söylemedi öyle hissediyorum 😂hayırlsı olsun hepimiz için ikisi de yok zaten biz de sağlıklı olsunlar yeter🙏🏼🥲
ebruao 13+4’te %99 oran vererek söyledi doktorumuz cinsiyeti. 19. Haftadayız, bir değişiklik olmadı :)
Yasooliii songulbyzklnc9397 amin canım öyle benim doktorun en büyük yanlışı başta hiç sormadan erkek dedi sonra kıza döndü emin değilsin neden söylüyorsun bana oran bile söylemedi direkt erkek dedi biz de haliyle moda girdik sonra tuhaf olduk ama dediğin gibi biz de de ikiside yok hayırlısıyla gelsinler 🌸
Yasooliii Btlabk buraya birisi yazmış 35 İnci haftada değişmiş detaylıya bile girmiş kadın bide özelde şok geçirdim
Btlabk Yasooliii o bayagı süpriz olmus😃 dogumda öğrenenler var oda öyle birsey olmus hayırlısı olsun sağlıklı dogsunlar da
Btlabk Yasooliii 16 haftada gittim erkek gibi dedi 19 haftada baska doktora gittim erkek bebek dedi kesin mi dedim iki kere baktı erkek görüyorum dedi değişmesi düşük bir ihtimal dedi bilmiyorum artık