MadameHappy34 Edacan15 Bu şikayet ile 6.ci ay da gittiğim de siyatik demişti doktorum ve bel kemeri verdi. Şuan daha az ağrı.
Edacan15 Öyle mi çalışıyorum birde acaba diyorum ondan mı falan magnezyum eksikliği de diyorlar bilemiyorum