Kızlar bir hafta önce sezeryan ameliyatı oldum dikişimin üstü olduktan 3-4 gün sonra şişti sanki sağ tarafa doğru daha şiş ne yapmam lazım çok korkuyorum başına gelen var mı Allah aşkına biri anlatsın doğumdan sonra öyle korktum ki doktora bile gidemiyorum korkudan ne olur bilen varsa bir şey yazsın