Busra4598 merhabalar ben 39+0 haftalık hamileyim bugün açılmam olduğunu söyledi doktorum bi yakınımda meryem ana otu vardı bugün meryem suresi, felak, nas ve ayetel kursi okuyup benim adıma niyetlenmiş🥰 ot açıldıkça seninde rahmin açılıyor ve doğumun rahat oluyor ben inanıyorum, inanarak yapmak lazım zaten Rabbim kolay doğumlar nasip etsin cümlemize 🌸