Uykusuzana92 Kızlar oğlum 11 aylık saçlarımı boyasam sıkıntı olur mı çok bakımsız hissediyorum değişiklik yapmak istiyorum eve anne sütü ile beslemeye devam ediyorum siz emzirirken kaçıncı aylarda saç boyattınız ?
Dilek5252 Uykusuzana92 ben 3 aylik hamileyken kestirdim 5 aylik hamile ikende bir kere boyadim normal boyayla bitkisel felan degildi cok sukur hicbirsey olmadi
Tutumug Uykusuzana92 bazı doktorlar hamilelikte saç boyatmanın ispatlanan bir bilimsel çalışması olmadığı ve kayıtlara geçen olumsuz bir veri olmadığı için bir sakıncası olmadığını söylüyor.bazısı da saç boyatmaya karşı.örneğin severek takip ettiğim dr.Banu çiftçi hastalarını istedikleri zaman boyayabilecekleri konusunda serbest bırakıyor.bu durum bebek doğduktan sonra değişiyor mu onu bilemiyorum tabi 🤷🏼♀️