Herkese merhaba yenidoğan için en içe alttan çıtçıtlı bodyler mi giydirmek lazım yoksa beyaz, içlik gibi atletler var çapraz bağlamalı onlar mı daha uygun bazı hastane çıkışlarında onlardan var bazılarında zıbın acaba göbek kordonu olduğu için zıbın kullanmak tercih edilmiyor mu ama beli açılır diye düşünüyorum 