Yeknese bende kızımda 40+3 de suni sancıyla doğum başlatmıştılar. Bebeğin kilosuda fazla oluyordu biraz daha bekleseydim mecburi sezeryana alırlardı. Kendi sancım gelmiyordu. NSTlerimde de sıfır sancıydı hep. Umarım sizin kendi sancınız gelir. Suniye gerek kalmadan sağlıkla alırsınız kucağınıza