Ruhsuz Bu durumda olan var mı kızlar sabahtan beri geçmedi , tansiyonumu ölçtüm normal ,şeker normal bu baş ağrısı neden olur acaba ??
ebrusngl Ruhsuz hormonlardan kaynaklı canım bende çok çektim o ağrıları 14.haftaya girince geçti çok şükür limonlu su iyi geliyor birazda olsa
Rabia_91 O haftalarda gayet normal bende de vardı. Hatta bi uygulamada karşıma çıkmıştı bu haftalarda baş ağrısı olabilir dişte. Sebebini söylemişti ama unuttum 🤭
Ruhsuz Rabia_91 tesekkur ederim,benim de arada oluyordu ama bugün baya şiddetli bir sıkıntı mı var herkeste aynı mı diye sormak istedim
Yazmelegi_ Ruhsuz doktorum bana o ilaç yan etki yapmıştır dedi bıraktık kontrole gittiğimde başka ilaca geçiş yapcz
Ozgeguney Ruhsuz ben kafamı duvarlara vurmak istiyordum 3 gün sürdüğü oluyordu. Acilde parol serum yaptırınca geçiyordu. Bazen parolu hap olarak içince de geçiyordu.
Ruhsuz Yazmelegi_ bana da hap olanı yan etki yapmıştı afedersiniz kabız olmuştum ,sonra aynı ilacın şurup olanına gectik
karperisi Aynı sorunu yaşıyorum ensem alnım şakaklarım başımın üstü ilk geçen hfta 12+3 te oldu bir de dün 13+3 te yaşadım başım ağrıdıkça kustum kustuköa başım ağrıdı neden bilmiyorum acile gittim sinüzitten dediler bugün KBB çıktım sinüzit baş ağrısı yapacak diye bir şey yok dediler bildiğim migrenim de yok.. allah yardımcımız olsun