Elfthkrtldu 37. Haftadan sonra catladim canım bu bebeğin kilosuna senin aldığın kiloylada bağlı tabi birde ben 41. Haftada doğum yaptım aşırı gergindi karnım artık tüm kilomu karnıma almistm resmen ne kremler kullanmıştım ama sezeryanla 38. Haftada doğum yapmış olsaydı erkenden bu kadar çatlak olmazdı bende zaman ilerledikçe daha artıyor