Canım benimde ilk hamileligimde öyle olmuştu bana direk kürtaj dedi ve aynı gun kürtaj oldum korkma hiç bişey olmuyor ve kaldıkça sana zararı daha çok mümkün oldukça çabuk aldırmaya bak ve hiç bişey hissetmiyorsun emin ol kurtjadan çıktıktan sonra sadece ağrın oluyor biraz ve oda dinlendikten sonra geçiyor merak etme inş yine olur ama şuan o kesenin sana zararı var...