gulcansvml10 Merhaba canlarım bugün kontrolüm vardı ben 37 . Hafta diye biliyordum 36.hafta dedi doktorum sezeryan olucam ilk bebeğim çok heyecanlıyım haftaya çarşambaya kadar durursa günümüz belli olacak 👧🏼💋