Tutumug Gizem_cetinbas benim kasık ağrılarıma çok iyi geliyor öyle ki ayağımla halıyı bile düzeltemeyecek kadar ağrım oluyordu.200 mg lık benimki.
Silahimigetiraysel Tutumug benimki de 200 mg 1 haftadır kullanıyorum ama hâlâ ara ara sancı oluyor kasıklarımda
Gizem_cetinbas Tutumug Benimkide 200 lük ağrıya iyi gelmesine sevindim bu arada ne kadar kullanicaginiza dair bı billgi verdimi dokturunuz
Silahimigetiraysel Gizem_cetinbas benimki 200 mg lık 1 haftadır kullanıyorum kasık ağrılarım azaldı ama tamamen geçmedi
Tutumug Silahimigetiraysel bende çok nadir bazı günler sanki ağrıyı kesmek için yetmiyormuş gibi geliyo.Ağrı az da olsa hissediyorum.ama çok nadir oluyor.sanırım biraz dikkat etmemiz gerekiyor.iş yapmama konusunda.öyle ağır işlerden bahsetmiyorum ama bizim ağrılar biraz hassas anladığım kadarıyla.en ufak bir harekette başlıyor.
Silahimigetiraysel Linaa90 hadi yaa bende asla öyle bir şey olmuyor keşke biraz uyumama yardımcı olsa
zynpksre Silahimigetiraysel merhaba benimde aynı haftalar aynı durum oldu sonra düzeldi o yüzden kullan tabii ki
Havvagks Bende sabah akşam vajinal yoldan kullandım kesildi kahverengi leke çok şükür bitene kadar kullandım sonra bırak dedi doktorum bıraktım gelmedi bi daha
Silahimigetiraysel Havvagks önce siyah bi akıntı geldi daha sonra ilaç kullandıkça kahverengiye döndü bugün kahverengi leke de gelmedi çok şükür
Forever Silahimigetiraysel bende kullanıyorum şuan gayet iyi benimde riskli gebelik takibim de bu şekilde. Herşey yolunda alttan alıyorum ağız yoluyla mide bulantısı oluyor.
Tutumug Gizem_cetinbas şimdilik 1 hafta-1 hafta kontrollü gidiyoruz.geçen hafta gittiğimde 1 hafta daha kullanalım dedi.sonrasında ağrılarıma göre sanırım devam ettirir ya da ettirmez diye düşünüyorum.