Ya1- Allah izin verirse haftaya çarşamba günü 1 Mart da sezeryan doğum yapıyorum 37.haftada dualarınızı eksik etmeyin inşallah herşey çok güzel olacak oğluş geliyoooorrr 🥹🙏 var mı benimle aynı gün anne olan yorumlarda buluşalım 🧡
Papatyam38 Ya1- Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah, bizde bekliyoruz bakalım 5 marta kadar gelmezse 5 martta suni sancı alcaz
Lutfiye20 Ya1- 37. Haftada gelişimini tamamlıyor mu erken değil mi doğum için bende şu an 37 haftalığım 15 mart görünüyor tahmini doğumum
Ya1- Lutfiye20 benimde 15 Martdı tarih ama nişan geldi canım ve bebek de önde gidiyordu gelişimini tamamladığı için doğacak
AysEsila Ya1- maşallah canım Allah kucağına almayı nasip etsin , bende 1 Mart da ikinci sezeryan ı mı olacağım 39 hafta oluyoruz Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah sağlıklı bir şekilde , depremzede olarak korku olmasa içimizde 😢😢😢