39+0 bu gün Sabah saat 7:30 sularında sancım başladı her sancıda azıcık kanlı akıntı geliyordu normalmiş rahim açıldıkça gelirmiş ebem telefonda takip etti beni saatte bir kasılma sayacıma baktı 6-7 dakika sıklığında gelmeye başladığında hastaneye gittim gayette 1 saat yol çektim bitmedi iş çıkışı trafiğiyle 😂 gelir gelmez muayene etti ebe açılmam 5-6 cm dedi hemen yatışını yapalım nst ye bağladılar ne zaman gelir paşamız bilmiyorum açıkçası bolbol dua edinnnnn hiçte öyle korkulacak birşey yok tedirgin olmayın asla ve ne kadar sakin olursanız okadar güzel ilerliyor bu süreç ona inanıyorum