Agg0207 Biranne7 bir hafta sonra hemen tak demişti doktor ben rahat edemedim düzgün takmadım karnım kalmıştı biraz zamanla geçti sonra şimdi yine hamileyim inşallah sezeryandan bir hafta sonra hiç cikartmicm bu kez akillandim
Eceecim Biranne7 bazı doktorlar hiç önermiyor. Rahimi yanlış şekillendirdiği için. Benim de kafam karışık kullanma konusunda 😕
Ebys Normal doğumda ertesi gün diye biliyorum. Ben sezeryan oldum doktorum bi hafta sonra kullanmaya başlayabilirsin demişti
Biranne7 Agg0207 dikişlere ve karına zarar etmiyor mu ya çok sıkı olduğu için ben korkuyorum da biraz 😂