bubuiledudu Afitappp inşallah güzel haberler alırsınız benim de cuma kontrolüm var güzel büyüme olduysa yumurtalarda ben de bu ay asilama olcam ama çip asilama
bubuiledudu Selinaksu91 spermlerin en hizli ve kalitelisini seçtikleri yontemmis ben zaten tüp bebeknistiyorum da bir kere deneyelim çip asilama denildi ondan
edaizmm bubuiledudu sizinle aynı durumdayız benim de yaş 32 iki yıldır istiyoruz ve bu ay aşılama yaptıracağım
bubuiledudu Selinaksu91 ben ilk istediğimde iki kez hamile kalmıştım ikisinde de kaybettim kürtaj oldum maalesef umarım güzel haberler aliriz
bubuiledudu edaizmm ne zaman yaptıracaksiniz Allah hayırlısını nasip etsin ben 13 ünde regl olup yine gideceğim ilaç kullanmaya bu ay yumurtlarim istenen boyda olmadı denemedim yine bakcaz
edaizmm Amin inşallah sizin içinde🙏 Benim de geçen ay iptal olmuştu bu ay yapılacak şimdilik haftaya gibi görünüyor, şuan ilaç kullanıyorum bubuiledudu