Kızlar şuan 36. Haftadayım doktor 36+2 de ölçtü 34+5 çıkıyor iki haftadır böyle ama ufak ufak da büyüyor genetikte olabilir demişti ama yine de korkuyorum ya çok küçük mü sizce bide benim sancım ve tansiyonum çıkmıştı şükür şimdi iyim düştü ama pazartesi çağırdı bakalım dedi doğum tarihi vericek sanırım