Fatmanrygmr Mrb kzlar benm ilk kızım ın ismi Yağmur şuan 2.ye hamileyım ve Damla su koymayı düşünüyorım sadece tek Damla mı daha Güzel hoş yoksa Damla su mu kararsız kaldım görümcemler felan begenmıyor ismi sizin fikirleriniz nelerdir.
Gulsennnnnnnnn Fatmanrygmr Görümcelerinizi boş verin☺️ Siz beğendiyseniz tamamdır. Ama Damla tek başına hoş duruyor 🧚🏻♀️