Gizo20 Merhaba, bebeğimize ikinci bir isim koymak istiyoruz ama sadece esimle benim bildigim. Böyle yapanlar var mi sakıncalı mı bilen var mı?
Aselhumaninannesi Tiiffany hocalar alimler bebeklere ikinci bir isim daha konulmasını öneriyor ama kimliğe islenmesin diyorlar ilerde büyü vs yapildiginda tutmaz ikinci isim bilinmediği için bu sebeble anne baba sadece biliyor ikinci ismi
Aselhumaninannesi 3kuzuAnnesiyim hocalar alimler bebeklere ikinci bir isim daha konulmasını öneriyor ama kimliğe islenmesin diyorlar ilerde büyü vs yapildiginda tutmaz ikinci isim bilinmediği için bu sebeble anne baba sadece biliyor ikinci ismi
Aselhumaninannesi Serklajligebelik hocalar alimler bebeklere ikinci bir isim daha konulmasını öneriyor ama kimliğe islenmesin diyorlar ilerde büyü vs yapildiginda tutmaz ikinci isim bilinmediği için bu sebeble anne baba sadece biliyor ikinci ismi
berceste5155 Gizo20 nazar değil de muska ve büyülerden korunmak için yapılıyor bizde öyle yaptık kızıma.
Aselhumaninannesi momyy__ hocalar alimler bebeklere ikinci bir isim daha konulmasını öneriyor ama kimliğe islenmesin diyorlar ilerde büyü vs yapildiginda tutmaz ikinci isim bilinmediği için bu sebeble anne baba sadece biliyor ikinci ismi
Gizo20 Pardon evet büyü yapilmamasi icin yapilan bisi Ben yanlis anlattim 🙈 Yani büyü tutmuyo cünki isim tam olarak bilimmedigi icin diye duymustum
[silindi] Aselhumaninannesi şimdi anladım etrafımdaki herkes kimlikteki ismini kullanmıyor şokum şu an
3kuzuAnnesiyim Aselhumaninannesi ya biz 2 isim koycax erkkde ama birini tek yazcaz kimligi cunku diyismimiz cok uzun. Yinede kullancaz herkes duyar bilir yani 2. Ismi nasil gizli kalucsk ki anca cok uzak ve yabanci biri bilmez
Tiiffany Aselhumaninannesi Peki bunu bilmiyordum ben mesela. 2 cocugum var. 2. İsim Koymak istesem olmaz sanırım bu saatten sonra
Binnur-cam Gizo20 şuan yorumları ağzı açık okudum hiç duymamıştım böyle birşey yapan varmııı koyduğumuz isim için bi şart özelliklr şu olması gerekiyor buna dikkat edin dediğiniz birşey varmı birde sadece anne babamı bilmek zorunda anane babaanne bilse birşey oluyomu
berceste5155 Binnur-cam bir şartı yok istediğiniz ismi koyabilirsiniz ama biz modern isim bir de dini isim tercih ettik. Sadece anne babanın bilmesinin sebebi başka kimse duymasın bilgi yayılmasın diye benim kızımın ismi konulurken annem eşim ve ben vardım sadece üçümüz biliyoruz kızımın ikinci ismini.
berceste5155 3kuzuAnnesiyim kulağına ezan okurken iki isim söylüyorsun kimliğe tek isim yazdırıyorsun kimse öğrenmesin diye sadece anne baba biliyor tabi güvenip söylemek istediğiniz kişiler varsa söylersiniz benim kızımın ismi konulurken ben eşim ve annem vardı sadece üçümüz biliyoruz
Aselhumaninannesi 3kuzuAnnesiyim işte kulağına ismi okuncagi zaman anne baba evde olucak yanında başka kimse olmicak
berceste5155 3kuzuAnnesiyim isim koyarken kimse olmazsa öğrenemezler biz kimseye söylemedik mesala ikinci isim koyduğumuzu bile kimse bilmiyor seslenirken kullanmıyorsunuz o ismi gizli kalıyor