Kızlar kesenin aşağıda olması tehlike arz ediyor mu ? Geçen hafta gittiğimde 6+3 tüm kalp atışı çok ama çok yeni başlamıştı haftaya duyarız dedi kese biraz aşağıda dinlen dedi progestan başladı. Kesenin aşağıda olması tehlikeli mi sizce yoksa düzelir mi ?