sumeyyeee_ Herkese merhaba🌸 5+1 olduk biz ve bugün ilk kontrolümüzde keseyi gördük. 10 gün sonra kalp atışlarını duyabilmek için tekrar gidecekmişiz. Hayırlısı bakalım inşallah🤗