Sila_demir68 Merhaba hanımlar 6+3 haftalık hamileyim bugün bebeğimi görmek için doktora gittim ultrasonla baktık fakat sonrasında sol kasığımda biraz ağrım başladı sizce normal mi cevap verirseniz sevinirim 🥺
poyrazin_annesi28 Sila_demir68 Kasık ağrıları hamilelikte normal. 20 haftaya kadar çok yaşadım. Ultrasonla ilgisi yoktur. İlk haftalar daha yoğun oluyo ağrılar zaten. Ama eğer kanama vs şüpheye düştüğünüz durum olursa doktora gidin
Sila_demir68 Hayır normal karnımdan ultrason ile bide kalp atışını dinleyelim dedi ama sonra küçük diye kalp atışını duyamadık
Sila_demir68 Teşekkür ederim kanamam olmadı şu ana kadar sadece biraz bastırdı acaba ondan mı oldu demiştim bende