Nese20 Hamilelikte alerjik rahatsızlık yaşayan var mı. Normalde yediğim gıdalara bugün alerjim olduğunu öğrendim. Hamilelik hormonlarıyla alakalı olabilir mi
susis Nese20 evet ben yaşadım. Mango çok severim ve tüketirim de. Hamileliğimde bir anda mangoya alerjim çıktı ve anca 4 mangodan sonra anladım 😀
Nese20 susis hamilelik sürecinden sonra umarım geçer benimde çok sevdiğim birçok gıdaya alerjim varmış🤦🏻♀️🥹