Merhaba arkadaşlar ilk bebeğim 2800 olarak kız bebek normal doğum yaptım suni sancı ile 3 saatte çok güzel bir doğum gerçekleşti şuan 40+2 günlük hamileyim erkek bebeğim olacak sancım çıkmıyor şuan doktor başı 2-3 milim büyük diyor çatına bakacağım cuma günü sezeryan olma ihtimalin var dedi böyle bir durum yaşayan var mı ben normal doğum istiyorum tekrardan @###