Mervekara5 o ikisini bende yapiyorum kuzum bide ahududu yapragi cayi aldim trendyoldan onu iciyorum birde sicak dusa giriyorum her gun 1-2 kere belime ve vajinama sicak su tutuyorum acilmam olsun diye. Suan normal dogum istiyorum kuzum onun icin bekliyorum zaten doktorumda normal diyor ama suyun gelir bebek hala kanala girmemisse sezeryan diyo yada bebek senin catina gore fazla kilo alirsada sezeryan diyo. Doktorum bu pazar kesin dogar demisti hatta bi gun sonra muayneye gidince gece tlf bekledim senden demisti kanala kafasini koysa cok kolay dogurursun diyor zaten ama beklemek cok yorucu :( sizdemi normal
Dogum suan doktorunuzla konustunuzmu