mrv_elvn_ Ben irfan külahçıoğluna gittim çok memnun kaldım detaylı ultrason görüşmemde kendisi gayet güzel ilgilendi güler yüzlü pozitif bir doktor cidden hiç pişman olmadım o kadar güzel ilgilenip detayına kadar bilgilendirdi eğer gidecek iseniz tavsiye ediyorum .