karperisi evet bende yaşadım bende migren var geçen hafta yaklaşık 10 günden fazla hergun her gece baş ağrısı çektim parol bana asla fayda etmiyor en sonunda acile gittim serum yedim ama sadece yatıştırirdi sonra yine geldi kendi kadın doğum doktoruna gittim gebelikte hormonal değişiklikler olduğu için baş ağrısı olabilir ama ağrı varken tansiyon yüksek ise 14 falan olursa tehlikeli olur takip et dedi benim tansiyon hep 10 11 arası çıkıyor dedim o zaman sıkıntı yok dedi olan biseymis yani sizde ağrınız olunca tansiyon baktırın belki tansiyon sebep olabilir gebelikte yüksek tansiyon sakıncalı gebelik zehirlenmesi olabilir diyorlar