Sevl normal akıntıdır o canım enfeksiyon ya da mantar da olabilir tabii. Nişan olduğunu zannetmiyorum.
35+4te doğum yaptım. Sabah kalktığımda akşama kadar süren ve az az artan düzenli sancılarım vardı akşam da nişanım geldi. Regl gibi lekelenme şeklinde iki kez.