blogmomies bende 7. Haftamda kürtaj olmuştum 4. Haftada gelişimi durmuş denildi
Genel anestezi veriyorlar 15-20dakikalık bi işlem, sonrasında hafif regl ağrısı gibi karın ağrısı yaşadım ağrı kesici serum taktılar o bittikten sonra çıktım eve gelince yemek yiyip baya uyumuştum anesteziden dolayı olsa gerek, ertesi gün normal hayatıma devam ettim aşırı bi kanamam olmamıştı