Kızlar merhaba ☺️
27 haftalik oldum çok şükür herkese sağlıklı geçmesini diliyorum. Dün yuklememi yaptırdım 50 mg 145 çıktı sonucun. Daha doktora gitmedim ama sizce gebelik şekerim var mı yaptiripta neler yaşadınız biraz bahseder misiniz. Varsa da çok moralim bozuk sizler ne yaptınız