Merveerken Arkadaşlar merhaba doğumdan sonea kimin evinde kaldınız size kim baktı kayınvalidem tutturdu bizde kal ben bakıcam diye annem bir sokak arkada orada kalmak istiyorum tartışıyoruz benim evim şehirdışında
Mucizem33 Merveerken annem tabi kayinvalie ile rahat edemezsin ki bunun tuvaleti var ne bilim birsürü sey kimle rahat ediyorsan orda. Açıkca soyle ben utanırım rahat edemem de gec
2022bebeki Merveerken Annem tabi ki , kayinvalidemin ne işi olur. Hem kanama, hem bebeğin bakımı, uykusuzluk insani cok etkiliyor. Kimse annem gibi nazimizi niyazimizi çekemez vallahi sonra gün gelir başımıza kalkarlar gerek yok bence
Sevilayms Merveerken Yahu tartışmaya gerek yok topu eşinize atın, Eşiniz gerekeni annesi ile görüşsün. Siz nerede rahat ederseniz 👍🏻
Lazz61 Merveerken kendi evim de ilk çocuğum da kayınvalidem ile aynı sitede oturuyorduk benim ailem de de yakındı ama onlar gelip gittiler ( örf adetlerimiz pek tutmuyor ) kayınvalidem hep kaldı valla teşekkür ederim ama kalmasa daha iyiydi aktın gününü dönmüştü ev ilk günden beri. Doğumum da kimseye gerek duymadım asla ilk doğumda yaşadıklarımı yaşamak istemediğim gibi gelip gittiler Allah razı olsun hepsinden. Bu 3. Olacak nasipse yine aynı gelip gitsinler kalmalı durum yok benim 3. Sezeryan olacak diğerlerinde de 2. Gün ayakta yemeğimi her işimi görüyordum ben öyle çok kalabalıkta darlanıyorum.
Meray29 İmkanınız varsa bence evizinizde kalın eşinizin olduğu yerde. Anneniz veya kayınvalideniz gelsin yanınıza mümkünse tabi ben öyle yapicam :)
Slma_aygn Merveerken kendi evimde kendi kendime baktım ne kimse gel dedi nede geldi geçti gitti bi sekilde
Edafmo Merveerken bana bakan kimse olmadı. Eşim babalık iznindeyken sağolsun o ilgilendi. Kaynanam ben bebek bakamam dedi uğramadı bile 15 .gün bugün 1 kez geldi. Annem de çok ağır enfeksiyon geçiriyor tam iyileşecek gibi oluyor tekrarlıyor malesef gelemedi😭 çocuğa da kendime de tek başıma kocamla ben baktık
Merveerken Bende bugün konuştum rahat edemeyeceğimi söyledim yoksa gider doğumu kendi evime yakın bir yerde yaparım dedim 🤷♀️
Annecim58 Merveerken kendi evimde kalacağım ikisinde de kalmam herkesin kendi evi gibi yok rahat edemem şahsen ilk doğumum da tecrübesiz olduğum için mecburen 15 gün kayınvalidem de kaldim ama bunda evime geleceğim direk 10 gün civarı kayınvalidem gelir gelirse,annemde çalıştığı için sürekli gelemez eşiminde izin hakkı var zaten oda kalacak o süre yeter bana kalkarım ayağa inşallah hem 1 oğlum daha var ayağa çabuk kalkmam lazım 🙏
ikibaloglanannesi 14 gün önce sezeryan oldu . Hastanede ilk gün annem kaldı ikinci gün görümcem kaldı. Eve geldiğimizde 1 hafta annem kaldı. Şu an kimse yok. Eşim yardımcı oluyor.
Beybeybi Merveerken ben gurbetteyim hickimsem yok yanimda esimle herseyin ustesinden geldik bence hickimseyede gerek yok rahat rahat atlatiliyor o vakit
hunilimom Merveerken iki doğumumda da kendi evimde kaldım ilk doğumda 3 gün annem geldi gitti 2. De gorumcemin gelini baktı kaynanam eve geldiğim gibi gitti evden gorumceme 😂 en iyisi annen ilk gün annem duş aldırdı bana yatmamda kalkmamda annem yardımcı oldu en azından aciktigim zaman anneme diyordum yada o lohusalık çok farklı anneme kızıp bağırıyordum ama kaynanam dünya meleği de olsa olmuyor 😂 en azından benim kaynanam ds olmadı
esiaks Merveerken bakılmaklık bir durumda nolur herkesin kendi annesi baksın. Kayınvalidelere ne oluyor ben anlamıyorum.
limoncicegimFO Merveerken bu sorunları yaşamamak için evimde doğum yaptım kayinvalide m geldi evimde yemeğimi temizligimi yaptı 40im çıkınca da evine gidecek.