Nur92 önceden belırtı bazı kısılerde oluyo ama bu belırtı yok sütüm olmıcak anlamına gelmez cnm dogumdan sonra gelır hiç üzülme benımde öleydı ne buyuduler nede hamıleyken sütüm aktı ama sezeryan olmama ragmen cokta guzel sütüm olmuştu kızımda sımdı tekrar hamıleyım 19 haftalık hafıf agrı ve gerılme var göguslerımde ama cok deıl.sıkıntı etme kendıne rabbım yavrularımızın bereketını bol versın inş.bol bol emzırelım