Kızlar ben hep normal doğuma hazırlamıştım kendimi pilatese kadar gittim ve bebeğin kafası 28 den beri aşağıda her şey yolundaydı, sezaryen doğum videolarına baktığım için korkuyordum eskiden beri başka bir sebebi yok ikiside doğum şekli sonuçta. Şu anda taşikardim olduğu ve bayıldığım için normal doğum çok riskli dedi doktorum. Epidural sezaryen olacağım yüksek ihtimalle ve bu sebepten uykularım kaçıyor ( o an bana ne yaptıklarını bileceğim için ve izlediğim için maalesef düşündükçe nefesim daralıyor şimdiden) ama mecburen sezaryen olacağım. O anı yaşayanlar kendinizi nasıl oyaladınız oraya odaklanmadınız merak ediyorum lütfen pozitif yorumlarınızı yazar mısınız şu an inanılmaz ihtiyacım var.