Bebetlm Kızlar selam 32+0 da doğum için izne ayrılacağım nasipse tekrar işe dönmeyi düşünmüyorum. kendim istifa edeceğim için 4 aylık rapor ücretini alamıyacakmıyım ? Sigortalık süresinin devam mı etmesi gerekiyor bilgi verirseniz çok sevinirim
eda_aras01 Bebetlm Alabilirsiniz. Bende 2020 de Kasım’da izne ayrıldım aralik sonu doğum yaptım öncesi raporumu doğumdan 5 gün sonra aldım sonrasını ise rapor bittikten sonra aldım. Sonrasında devam etmedim işe bı sorun olmuyor. Rapor bittikten sonra verebilirsiniz istifanizi
Bebetlm Skrn1 15 gün yıllık iznim var 4 ayın üstüne 15 gün yıllık iznimi devam ettirsem mantıklı olur mu ? Dönücem diye yalan söylemek istemiyorum iş yeri bana izne gitmeden istifa yazmanız gerekiyor derse ne yapmalıyım
Eylb_ Bebetlm 170 i arayıp öğrenebilirsiniz. İş yerinize bilgi vermenize gerek yok. Rapor süreniz dolduğunda istifanızı verirsiniz. Rapordan önce istifa ederseniz para alamazsınız.
Skrn1 Bebetlm canım benimde öyle bir düşüncem var evden bir projeye almazsalar ise şayet devlet 6 aya kadar ücretsiz izinde tamamlatıyor bu arada 15 günlük izni kullandırmaz ise parasını vermek zorunda ve istifa yazdıktan sonra sana ihbar çekip çalıştırma hakları var veya iş yerine ihbar ücreti ödersin çalışmazsın tabi