İlk hamileliğimde 20 li haftalarda çıkmıştı 35 te doğum yaptım 18/15 tansiyonla ikinci hamileliğim 36 da çıktı 37+5 te doğumum var tansiyon ve hrotein kaçağı birleşince gerçekten tehlikeli oluyo bebekte beslenememeye başlıyo ödem ve uyuşukluk oluyor en azından bende öyle oluyo iki hamileliğimdede belirtibi buydu