Merhaba bende günde 1 paket sigara içiyordum kuantumla sigara isteğini hafızamdan sildirdim ve bu kadar kolay olmasına çok şaşırmıştım 3 Ay oldu hala içmedim bulunduğunuz ilde varsa Bi araştırın isterseniz ben dalga geçerek gidip sonuç aldım umarım sizde çözüm olur