Eminim ki zararını biliyorsunuzdur bırakabilseniz bırakmayı seçeceğinize de eminim herkes gibi. Ben de öyleyim. Günde 1-2 tane içiyorum. Bırakmak istedim ama olmadı. Evde de içiliyor sürekli maruz kaldıkça daha çok istiyor canım. Hamileliğim bıyunca sigaradan başka aş ermedim. Sadece onun kokusunu burnumda hissettim rüyamda gördüm vs. Vicdanen insan rahatsız oluyor çok haklısın bne de öyleyim. Yapabilsem keşke hiç içmesem ama 1 ya da 2 ye düşürebildim sadece